Ce se întâmplă când selectezi opțiunea „Solicit respectuos răspuns/soluții/acțiuni privind remedierea situației”?
-
Opinia ta este transmisă la email-ul oficial al companiei.
Dacă email-ul nu este afișat pe pagină, îl poți adăuga tu folosind butonul „Editează informația”, pentru a te asigura că mesajul ajunge la destinație. -
Compania este notificată și are 72 de ore pentru a reacționa și a remedia situația.
-
Dacă problema este soluționată, poți ajusta rating-ul și edita opinia.
-
Dacă nu se oferă niciun răspuns, echipa noastră intervine, conform pașilor următori.
-
-
Se insistă oficial asupra remedierii și se comunică posibile consecințe.
-
Opinia este promovată pe rețelele de socializare de către echipă.
-
Și tu, ca autor, o poți distribui pe rețele (ex: Facebook).
-
Echipa sesizează autoritățile competente – Inspectoratul pentru Protecția Consumatorului.

